Sunday, 25 May 2014

TERSEREMPAK !!!

ONE DAY, AKU KESEMENANJUNG UNTUK BERCUTI ! korang tahu tak aku terserempak dengan siapa? Dengan perempuan yang kacau keluarga aku tu.  Dia langsung tak perasan aku, mungkin sebab pernah jumpa aku 2x je kot…. Aku cuba nak tahu apa perempuan ni buat sekarang, dan aku minta rakan sahabatbaik aku mengekori dia .Selepas siasatan aku terhadap betina ni, aku minta rakan aku untuk skodeng dia mengikuti dia ke satu tempat, dan pada ketika itu, dia memasuki tandas begitu lama dan ketika itu rakan baik aku cuba untuk menyelidik. Menurut rakan baik aku, dia dengar jelas perbualan tersebut, diantara betina ni dengan sseorang yang tak dikenali,dan bertutur dalam bahasa seakan jawa atau Indonesia. Dalam perbulana tersebut, dia meminta orang (seperti bomoh) untuk kuatkan dan tambahkan pembenci kepada lelaki dan perempuan, keluarga  lelaki bernama reduan, dan syahid dam keluarga perempuan bernama farahi,dan kepada keluarga mertua  dia dengan syahid, Dan dia dengar juga dia sebut nama seorang perempuan bernama sarifah hamzah supaya tunduk caya pada dia..
 LEpas tu, dia ada mention untuk buatkan pembenci pada bulan 8, kata rakan aku sebab perkahwinan ke apa sebab dia jelas dengar kahwin...Menurut perbulanan tu, dia nak keluarga ni untuk porak-peranda, dan tujuan untuk memisahkan.dan dia akan hantar gambar pada orang yang dibual tersebut… Seram bulu roma aku bila rakan aku cerita tersebut, kami mula intip demi intip, dia menaiki naza berwarna hitam, ketika itu dia bersama seorang budak lelaki kecik,and aku yakin itu adalah anak kepada abang syuk aku kerana muka memang sebiji abang syuk aku…..menurut kawan aku tu selepas die keluar dari toilet tu, perempuan tu seperti ada benda kat badan, kerana dia ternampak ketika dia muka yang berbeza. Ishh aku cerita nip on aku seram weyy..inikan yang membaca ye…
Selain dari tu, selepas dia borak dengan org seperti bomoh tu, dia ada hubungi seorang lelaki tak dikenali siapa tapi memangil orang tu aqif.. untuk memecahkan cermin kereta dia, dan pecahkan pintu kereta seorang perempuan bernama mie fariza, Tapi kenapa kenapa nak pecahkan cermin kereta dia eh? Kenapa nk susahkan diri, aku pelik taktik apa dia nak buat sebenar-benarnya... Mmg kedengaran jelas dia sanggup untuk bayar sebanyak 5k untuk pecahkan kereta tersebut!! Ketika kawan aku cerita,aku betul betul berasa takut dan seram…..kenapa jahat sangat perempuan ni?


                Persoalan disini siapa reduan tu, syahid mana, farahi mana? Malah gambar apa. ALLAH moga lindungi mereka mereka ni…..kalau lah aku kenal mereka mereka yang disebut ni,aku cari jumpa untuk bagitahu apa yang rakan sahabat aku dengar ni........