Thursday, 12 January 2017

No More Sadness In My Life

Tahniah atas pertunangan awak :')

Finally dia dah bertunang,aku tak marah atau sedih tapi cuma terkilan sebab dia tak terus terang dengan aku..Hope diaorang kekal sampai ke akhir hayat :') aku cuma boleh berdoa dari jauh jer sebab buat apa kan nak ganggu tunang orang kan..Lagi pun aku mampu hidup tanpa dia..Mungkin segala yang berlaku ni ada hikmahnya..Alhamdullilha ,Allah menjauhkan aku dari orang yang mungkin akan lebih menyakiti aku :') Selepas ni tiada lagi kesedihan atau kekecewaan kerana aku tidak lemah seperti dulu :')