Wednesday, 25 January 2017

Lagi Lagi Pasal Betina Ni Wey!!



Haaa, disebabkan aku tak ada kerja, harini boleh pula aku jumpa orang viral pasal satu no ni, jumpa plak screenshot nie...and fb sis azni a.r. azizan ni wujud.

Kisah ye, cuba tengok nama.
aku ingatkan dia dah mati,tapi ternyata manusia macam ni susah sangat nak mati..pandai kebenor dengan menipu dan penipu dia ni. Betul kata bomoh tu, ilmu dia kuat ,memang dia memakai menurut,kening dia disapu dengan susuk kotor. 




makkk aii, giat aktif lagi minah nie.
mohon mampus cepat wey.